Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2009

Immigrant Punks!!!

Όχι, δεν θα μιζεριάσω για ακόμη μία φορά...
Δεν θα αρχίσω και πάλι την κρεβατομουρμούρα...
Δεν θα γκρινιάξω άλλο πια... Δεν έχω και κάποιο καλό λόγο...
Γιατί να έχω κάποιο λόγο...

Επειδή στη χώρα μου, την Δημοκρατική αποικία της Ζιμπάμπουε των Βαλκανίων, είμαστε τόσο τυχεροί που κάθε καλοκαίρι, έχουμε την τιμή να παρακολουθούμε το ένα και μοναδικό festival, το rockwave με το όνομα, το οποίο θα μας κάνει την τιμή και φέτος να μας χαρίσει μοναδικές στιγμές ταλαιπωρίας στα μαγευτικά υψίπεδα της (Μαλακάσ)ας, με ότι πιο φρέσκο στην παγκόσμια μουσική σκηνή, ότι πιο hot που λένε και στο χωριό μου.

Τους νέους και ταλαντούχους Placebo με το μικρόφωνο στο ... του Brian Molko, το φαινόμενο - πιπίνι Moby, την super-rock Duffy, όχι αυτή με τα vampires, και τους παγκόσμια αποτυχημένους Motley Crue, που το μόνο που ξέρω για αυτούς είναι ο Tommy Lee και η γκόμενα του η Πάμε - έλα... Α! Ξέχασα... φέτος δυστυχώς δεν θα έχει Iron Maiden, ντροπή, αλλά θα υπάρχει η πανάξια κόρη του Steve Harris, Lauren, η οποία από ότι λέγεται θα κάνει εμφάνιση ντουέτο με την κόρη του Πασχάλη Τερζή, Γιάννα...

Όχι λοιπόν δεν θα μιζεριάσω για ακόμη μία φορά...
Γιατί έχω πολύ καλό λόγο... Τον καλύτερο...

Κυρίες και κύριοι.......

GOGOL BORDELLO!!!

Ότι πιο φρέσκο και ανατρεπτικό υπάρχει τα τελευταία τέσσερα χρόνια στην παγκόσμια ροκ σκηνή επιστρέφει... και αναμένεται πανηγύρι μεγαλύτερο και από αυτό στο χωριό μου το Δεκαπενταύγουστο... Με βιολιά και ακορντεόν, με κιθάρες και τύμπανα, με κινέζες, ουκρανούς, ρώσους, μεξικάνους και άλλα λοιπά τρελά...

Ευτυχώς που εισακούστηκαν οι προσευχές μου...
Αν λοιπόν καταφέρω να παραβρεθώ στις 27 του μηνός Ιουνίου στο σωστό χώρο και χρόνο, θα πρόκειται πραγματικά περί θαύματος...
Μιλάμε για υπέρβαση, μιας και πέρυσι τέτοιο καιρό τους κυνηγούσα ανα την υφήλιο. Να τους ψάχνω στην Αθήνα και να είναι στο Columbus, OH να πηγαίνω εκεί και αυτοί να έρχονται στην Αθήνα...
Ας ελπίσουμε οτι φέτος θα συγχρονιστούμε καλύτερα γιατί...

There were never any good old days, they are today, they are tomorrow...
It's a stupid thing we say, cursing tomorrow with sorrow...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου