Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009

WE LOVE TO HATE- Το νέο αντικοινωνικό εργαλείο


Αντι-FACEBOOK
Μετά το Facebook, δημοφιλές ανά τον κόσμο εργαλείο δικτύωσης (networking), επικοινωνίας, θετικής κατά βάση έκφρασης μέσω σκουντημάτων (poke), εικονικών φιλιών και αγκαλιών, επιδοκιμασιών και σχολίων, ήρθε η σειρά του Hatebook (http://www.hatebook.org/). Πρόκειται για έναν ιστοχώρο-παρωδία του Facebook που επιτρέπει στα μέλη του να εκφράζουν το θυμό και την οργή τους με εφαρμογές παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιεί το Facebook, αλλά στο πλαίσιο της αντικοινωνικότητας και της εχθρότητας.

Οι εχθροί των εχθρών μου είναι φίλοι μου...
Ένα κόκκινο φόντο της φωτιάς, ένα προφίλ γεμάτο πράγματα ή άτομα που "μισείς", δυνατότητα ανάρτησης κουτσομπολιών, δημιουργία ψεμμάτων, φόρτωση φωτογραφιών "μίσους" και διάχυτη αρνητική ενέργεια.

Γκρρρρρρ...
Γκρινιάξτε ελεύθερα: Εάν αυτό που σας ενοχλεί είναι μια κακή ταινία στο σινεμά, ο συνάδελφος στο γραφείο που εποφθαλμιά τη θέση σας, μια λακούβα στο δρόμο προς τη δουλειά, μπορείτε να το προσθέσετε στο "Άλμπουμ Μίσους". Αντί για πληροφορίες "Σχετικά με εμένα" έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε γιατί "Εγώ είμαι καλύτερος από σένα" και αντί για τα "Ενδιαφέροντα" σας μπορείτε να πληροφορείτε τα άλλα μέλη σχετικά με τα ενδιαφέροντα που σας "τη δίνουν". Το Hatebook δε δίνει δεκάρα για το πού μένετε και εφόσον επιθυμείτε να συμπληρώσετε το σχετικό κουτάκι, σας υποδεικνύει να δηλώσετε ψεύτικα στοιχεία.

Όπως φαίνεται βέβαια, οι Γερμανοί κατασκευαστές της ιστοσελίδας δεν ενδιαφέρονται πια να τη διατηρήσουν, αφού όταν την επισκέπτεται κανείς αναδύεται ένα παράθυρο που ενημερώνει ότι είναι πλέον "προς πώληση".

1 σχόλιο: